четверг, 30 апреля 2015 г.

Гомосексуализм - шайтанның ізі.

Мейрімді, рақымды Алланың атымен бастаймын!

Бұл дүниеде жамандық пен жақсылық бар. Бұған ешкім де  күмәнданбайды, сондықтан да  бұл тақырыпта ешкім сөз таластырмайды. Өйткені, ол өзгелерге  ақымақ адам болып көрінген болар еді. Бірақ, көптеген жандар «жақсылық дегеніміз не, ал жамандық дегеніміз не» деген тақырыпта, және  соған сәйкес «жақсы деген не, жаман деген не»  деген тақырыпта  құлшына таласады.

Бұл ретте олардың кейбірінің лағып кететіні  соншалықты, олар жақсыны жаман деп, ал жаманды жақсы деп алжаса бастайды. Соған орай жақсылықты жамандық, ал жамандықты жақсылық  санай бастайды.

Жақсы деген немене, жаман деген немене? Бұл өте қарапайым сұрақ, соған орай жауабы да қарапайым болуы тиіс. Бірақ, таңғаларлығы сол, кейбір өздерін ақылды, парасатты, білімді санайтын адамдардың  өздері осы бір қарапайым, балаға тән  сұрақта шатасады. Сонымен, жақсы деген немене, жаман деген немене? Бұған баланың түсінігімен қарап көрелік.

Жақсы деген немене, жаман деген немене?

           Владимир Маяковский.

Бөбек келіп әкеге, қозғады бір мәселе.
-«Жақсы деген немене, жаман деген немене?»

-«Құлақ қойып  тыңдасаң, мұның сырын қозғайын»-
Әкенің бұл жауабын кітапқа мынау   жазайын.

«Егер беті   былғанып,  болса бейне қара түн.
Өте жаман бұл деген, мұны балам сен түсін.

Егер бала  ұнатса, сабын мен  тіс ұнтағын.
Байқатады бұл істер оның жақсы болғанын...

...Мына бала балшықта, көйлегі оның кір, сатпақ.
Жаман дейді ондайды, оны кімдер ұнатпақ?

Мынау байпақ тазалап, гәлөшін өзі жуыпты.
Болсын мейлі кішкентай, жақсы бала ұқыпты.

Ұмытпасын  әрбір ұл, білсін мұны бар бала:
шошқа болып өседі торай болған әр бала»

Кетті бала қуана, шешім жасап толайым:
«Жақсы істер жасаймын, жаман бала болмаймын»

Осы бір балалық шағымыздың  өлеңінде жақсы дегеніміздің тазалық, ал жаман дегеніздің ластық екені айтылады. Бұл балаға тән ең қарапайым  түсінік. Мұнда егер  кішкентайында торай, яғни лас   болса, онда өскенде ластықты жақсы көретін шошқа болып өсетінін  әр баланың да білуі тиіс екені айтылады. Ал кім ластықты жақсы көретін болса, онда ол ластықты ғана іздеп, ластықты ғана табатын болады. Орыстар айтатындай   «Шошқа қайтсе де ластықты табады».

Сондықтан да әрбір қалыпты атана өз баласын кішкентайынан бастап тазалыққа үйретеді. Өйткені, таза болу дегеніміз  – жақсы болу, ал лас болу дегеніміз – жаман болу. Бұл еш талас тудырмайтын  шындық.

Ластық дегеніміз  жаман, бірақ соның ішінде де адамның нәжісі ең жаман ластық болып табылады. Әрине, мұнымен жұрттың бәрі  де  келісетін болар деп ойлайсың. Бірақ,  бір таңғаларлығы сол, нәжіспен былғануды қалыпты нәрсе деп білетін, және өзгелерді де соған  сендіруге тырысатын жандар да бар. Олар әрине, гомосексуалистер.

Әрбір гомосексуалист әдетте өзін кәдімгідей мәдениетті, тәрбиелі, кірпияз адам санайды. Олар сырттай тазалық сақтап, таза, жағымды адамдар ретінде көрінуге тырысады. Сол істері арқылы олар тазалық - жақсы  деген пікірді қостайтындай болады. Сөйте тұра олар өте жиркенішті іске басыбүтін беріледі. Олар еш жиркенбестен, тіпті ерекше бір құмарлықпен адамның ең лас жерімен, оның  ластығымен айналысады.

Онымен қоймай  олар мұны ешқандай да айыбы жоқ өте  қалыпты  іс  ретінде көрсетіп, оған  өзгелерді де сендіруге тырысады. Олар нәжіспен  былғануды кәдуілгі адамға тән қылық, өркениетті  адамдардың қалыпты  ісі деп санайды. Сондықтан да олар өздерін жұрт қатарлы  қалыпты адамдар деп есептейді.

Сонда мұны қалай түсінуге болады? Нәжіспен барынша былғана  отырып қалайша таза болуға болады? Олар осылайша сиыспайтын нәрселерді сиыстырып, бірікпейтін қарама қарсы нәрселерді біріктіруге тырысуда. Олар осылайша   өздерінің екіжүзділік табиғаттарын, суайттық сипаттарын көрсетуде.

Олар бала асырап алғылары келеді. Бірақ, ол балаларды олар қалай тәрбиелемекші, оларға қандай жақсы өнеге көрсетпек?  Әрине, олар балалардан тазалық талап ететін болады. Оған  еш күмән жоқ. Өйткені, таза болған жақсы. Бірақ, сөйте тұра олардың өздері өте жиркенішті іспен айналысады. Ал өздері нәжіске белшеден бата жүріп олардың балалардан тазалық талап етуге қандай құқықтары бар?

Егер  бала олардан «менің бірінші номерлі атанам, айтыңызшы, нәжіс лас па, әлде таза ма?  Менің нәжіспен ойнауыма бола ма?»  деп сұрап жатса олар оған  не деп жауап берді  екен? Мүмкін, олар «ластық – әрине,  жаман, бірақ, нәжіс - ол ластық емес, нәжіс деген – ол жақсы нәрсе» деп баланы сендіруге тырысатын болар?

Осыдан-ақ олардың суайттық сипаттарын байқауға болады. Олар сырттай тазалықты адамға тән қасиет  санап, тазалыққа ұмтылатын сияқты болып көрінеді. Бірақ, сөйте тұра олар шошқа сияқты, тіпті шошқадан да бетер ластықты сүйеді.

Мүмкін, олар жыныстық қатынасқа түскенде толық тазалық сақтаймыз деп айқылары келетін болар? Бірақ, бұл жерде де олардың суайттықтары  көрініс береді. Өйткені, жыныстық қатынастың  бұл түріне деген олардың құштарлықтары сау адамның құштарлығы  емес.

Егер осынау табиғатқа жат құштарлықтары болмаса олар гомосексуалист болмас та еді. Осы бір  лас құштарлық оларға тазалық сақтауға еш мүмкіндік бермейді. Өйткені, олар белгілі бір шамада ластықтың өзінен ләззат алады. Сол себепті де егер олар құштарлық отына өртеніп жатқанда нәжістің дәмінен де ләззат алатын болса оған ешқандай   таңданудың қажеті жоқ.

Олар ауру құштарлықтың тұтқынына түскен бас еркі жоқ құлдар. Сондықтан да олар оның   соңынан  ессіз ілесуде. Шын мәнінде олар тек құштарлықтың ғана емес, сол құштарлық арқылы шайтанның  соңынан ілесуде.

Әй мүміндер, шайтанның басқан іздерін баспаңдар. Кім шайтанның іздеріне ерсе, күдіксіз ол, ұятсыздықты, жамандықты меңзейді. Құран Кәрім. Нұр 24:21

Ең қорқыныштысы сол, олар өз істерін жиркенішті, айыпты іс деп мүлде есептемейді.  Сондықтан да олар осынау лас құштарлықтың құшағынан сытылып шығуды қаламайды. Олар осынау лас іс арқылы  ләззат алады. Және оны  адамның табиғатына тән  қалыпты нәрсе  санайды.

Ең қорқыныштысы сол, олар осы бір лас құштарлықтан құтылудың орнына оны басқаларға жұқтыруға тырысады. Олар осы бір аурудан емделудің орнына өзгелердің де өздері тәрізді ауырғандарын қалайды. Олар өздерін түзетудің орнына өзгелерді  бұзуға тырысады.  Олар өздері адам болуға ұмтылудың орнына өзгелерді малға айналдыруға тырысуда. Олар өздерін тозақтан шығарудың орнына өзгелерді онда тартып түсіруге  тырысуда.

Сыртқы іс-әрекеттен көрініс беретін ластық, ішкі жан дүниенің ластығын көрсетеді. Өйткені, жүрегі таза, ниеті таза адамда   ластыққа деген ауру құштарлық  болуы мүмкін емес. Өйткені, тазалық дегеніміз, бұл – пәк жандылық,  жоғары адамгершілік. Ал бұл  адамға тән қасиеттер  қандай ластықты болмасын, тура мағынасындағы да,  ауыспалы мағынасындағы да ластық атаулына өзіне   еш жуытпайды.

Тазалық сөзінің гиперонимы, яғни кең мағынасы игілік   болып табылады. Ал игілік  сөзінің синонимдері пайдалы,  жақсы, жақсылық. Осылайша біз жақсылық пен жамандықтың тақырыбына қайтып оралдық. Егер тазалық - жақсылық ретінде бағаланса, онда тазалықтың қарсы мағынасы ластық - жамандық болып табылады.

Тазалық ұғымын қанша жерден бұрмалап, өңін айналдырып,  теріс  түсіндірсең де оны жақсылық ұғымынан ажырату мүмкін емес. Және керісінше, жақсылық ұғымын қанша жерден бұрмалап, өңін айналдырып,  теріс  түсіндірсең де оны тазалық  ұғымынан ажырату мүмкін емес.

Мұнан шығатын қортынды мынадай, жамандықтың идеологтары мен небір үгітшілері қанша жерден жасырып бүркемелесе де гомосексуализмнің  нағыз жамандық екені сөзсіз. Өйткені, ол тура мағынасында да, рухани мағынасында да тек ластыққа негізделген, ластықпен ғана айналысады, және ластықтан нәр алып отырады.

Сондықтан да гомосексуализм ешқандай да жақсылық бола алмайды. Егер ол жақсылық бола алмаса, онда ешқандай  игілік те жоқ. Сондықтан да гомосексуализм дегеніміз жамандық, ал гомосексуалистер тозақтық азғындар болып табылады.  

5-сентябрь 2013 ж. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий