Аса қамқор ерекше мейрімді Алланың атымен бастаймын!
Біздің мемлекетіміздің Ата заңы бойынша мемлекет пен дін ажыратылған. Сол себепті де мемлекет діннің ісіне араласпайды, ал дін мемлекеттің ісіне араласпайды. Сөз жүзінде солай, бірақ, іс жүзінде бұл қағиданы ұстану үнемі мүмкін бола бермейді. Өйткені, шешімі мемлекеттің қолында тұрған, сол себепті де оның араласуын қажет ететін діннің істері де бар. Соның бірі қоғамымызда өзекті бола бастаған хиджаб мәселесі.
Біздің мемлекетіміздің Ата заңы бойынша мемлекет пен дін ажыратылған. Сол себепті де мемлекет діннің ісіне араласпайды, ал дін мемлекеттің ісіне араласпайды. Сөз жүзінде солай, бірақ, іс жүзінде бұл қағиданы ұстану үнемі мүмкін бола бермейді. Өйткені, шешімі мемлекеттің қолында тұрған, сол себепті де оның араласуын қажет ететін діннің істері де бар. Соның бірі қоғамымызда өзекті бола бастаған хиджаб мәселесі.
Дін үшін қашанда өз істерінде Алланың үкімдерін басшылыққа алу қажет. Бұл талап тиісінше орындалмаған жағдайда ол өзінің туралығынан айрылып, дін ретінде құнын жоя бастайды. Сол себепті де ол өзінің негіздеріне беріктік танытып, мәңгілік құндылықтарынан таймауға тиісті. Бірақ, әртүрлі мемлекеттердің қол астында болуына байланысты Ислам дінін ұстанушы мұсылмандар сол мемлекеттердің Ата заңын да ескеріп, белгілі бір шариғат талаптарынан бас тартуға мәжбүр болады.
Солай десек те мұндай келісімпаздықтың шегі діннің негізі болып табылатын парыз құлшылықтардан әрі кетпеуі тиіс. Мысалға, әрбір мұсылман өзіне қатаң міндеттелген бес уақыт намаз, бір айлық ораза, және қажылыққа бару тәрізді діни парыздарын өтеу мүмкіндіктері шектеле бастағанда, олар мемлекет заңдарының аясында өз наразылықтарын білдіруге тиісті.